HIZI HAIR

Al bijna 40 jaar maakt Hizi Hair iedere dag mensen mooier. Vanuit deze passie is er focus op klant- en medewerker tevredenheid.

In de jaren negentig is Hizi Hair gestart met franchise. De organisatie is er sindsdien op gericht franchisenemers slim te ondersteunen. Hizi Hair heeft als doel om bij te dragen aan succesvol ondernemerschap van franchisenemers en maakt het mogelijk om met beperkte eigen middelen een Hizi Hair salon te starten.

Opleiden en ontwikkelen van medewerkers staat centraal bij Hizi Hair. “The road to sucees” , draagt hieraan bij en geeft inzicht in de mogelijkheden die deze ontwikkeling kan bieden binnen de organisatie. Van juniorstylist tot trainer en van franchisenemer tot franchisemanager, samen tillen we het merk en de organisatie naar het volgende niveau., Niet voor niets is de gehele keten van Hizi Hair in 2022 uitgeroepen tot beste leerbedrijf voor mbo-studenten in de sector voedsel, groen en gastvrijheid (VGG). Nooit eerder won een kappersbedrijf deze titel in de sector waarin ruim 40.000 erkende leerbedrijven actief zijn.

Speciaal

Wat maakt Hizi Hair uniek ten opzichte van een reguliere onderneming?

  • Hizi Hair heeft een bewezen succesvol concept waar je als ondernemer van kunt leren en gebruik van kan maken.
  • Hizi Hair ontzorgt met ondersteuning die transparant is vastgelegd in een servicepakket en stelt de ondernemer in staat om professioneel en lokaal te ondernemen.
  • Hizi Hair heeft een leuk team van mensen die een passie delen en elkaar motiveren.
  • Hizi Hair is een erkend lid van de Nederlandse Franchise Vereniging.

Waarom zou je een Hizi Hair onderneming willen starten?

  • Persoonlijke begeleiding van professionals op het gebied van bedrijfsvoering.
  • Hizi Hair academie: trainingen en cursussen op het gebied van vaktechniek en persoonlijke ontwikkeling voor jou en je medewerkers.
  • Het efficiënte interieurconcept geeft de mogelijkheid tot personalisatie.
  • Groter marketingbudget voor (online) branding.
  • Administratie uitbesteden aan experts.
  • Loyaliteit van klanten stimuleren met de Hizi Hair Card.
  • Lokaal ondernemerschap vanuit een bewezen concept, welke resulteert in een bovengemiddelde winstgevendheid.

Aantal vestigingen: 78, waarvan 75 franchise vestigingen.

COSMO HAIRSTYLING

Unieke formule met een eenduidig, herkenbaar gezicht. 75 salons. Formulebewaking en richting geven aan de toekomst via Mission Statement. Voortdurende toetsing van formulekenmerken: Aandacht, Betrouwbaarheid, Creativiteit en Duidelijkheid.

AMI KAPPERS

De exploitatie van een franchiseformule van kapsalons.