Actueel

Wie wint dit jaar de NFV Franchise Trofee 2014?

De NFV Franchise Trofee is de enige vakprijs voor franchise formules die de franchisewereld kent en de erkenning op het gebied van samenwerking, kwaliteit en winstgevendheid biedt. Een vakjury beoordeelt de genomineerden op een aantal punten waaronder hun verdienmodel, de organisatie, de kwaliteit en kwantiteit van mensen en investeringen en de gerealiseerde groei.
 
“De nominaties vonden dit jaar net als andere jaren plaats door alle Aspirant-leden van de NFV, Erkend leden, Gecertificeerde leden en Geassocieerde leden”, vertelt Romana Engeman, directeur van de NFV. Uit de nominaties volgden tien organisaties met de meeste stemmen. Deze organisaties werden getoetst op basis van vooraf gestelde kwantitatieve en kwalitatieve parameters (o.a. erkend lidmaatschap, 5-jaarlijkse hertoetsing van het contract, aantal franchisevestigingen). “Hieruit volgen drie genomineerden. De genomineerden hebben zich 15 april jl. gepresenteerd aan een vakjury (zie filmpje hieronder). Zij bepalen de winnaar voor dit jaar”, aldus Engeman. De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens de NFV Jaardag aan de Maarsseveense plassen op 27 mei. Engeman: “Halbe Zijlstra, Fractievoorzitter van de VVD in de Tweede Kamer zal de prijs uitreiken. En de uiteindelijke winnaar schaart zich in een mooi rijtje, de afgelopen twee jaar wonnen Profile Tyrecenter (2012) en New York Pizza (2013) de NFV Franchise Trofee.”

23 apr 2014

Agenda

Deze website maakt gebruik van cookies om je een zo goed mogelijke gebruikerservaring te geven. Ga hiermee akkoord door op accepteren te klikken.

Cookie Instellingen

Hieronder kun je kiezen welke cookies je wel of niet wilt toestaan op deze site. Klik op "Opslaan" om je instellingen op te slaan.

FunctioneelNoodzakelijke cookies: om naar behoren te kunnen surfen door de sites, maken we soms gebruik van cookies. Je pc onthoudt de indeling die je zelf gemaakt hebt of de screenname die je hebt opgegeven om een reactie te plaatsen. Voor deze cookies hoeven we geen toestemming te vragen.

AnalyticsNederlandse Franchise vereniging maakt gebruik van een systeem (Google Analytics) om te analyseren welke pagina’s het best worden bezocht, via welke browser mensen surfen (Internet Explorer, Chrome, Firefox, Safari, etc), via welke kanalen je onze website vindt etcetera. Op basis daarvan kunnen we de site en de prestaties verbeteren. Deze gegevens gebruiken we niet om te weten wie je bent, maar alleen om je bezoek aan onze site te analyseren.

Externe cookiesWij maken gebruik van inhoud van andere websites. Deze websites van derden plaatsen hun eigen cookies. Deze blokkeren we totdat je daar toestemming voor hebt gegeven.

Derde partij cookiesOp onze website zijn diensten van andere websites geïntegreerd. Als je gebruik maakt van een element van deze diensten, slaat deze partij ook cookies op.