OCT
OCT
Deze prijs biedt franchiseformules die een innoverende prestatie leveren een podium. Dit jaar zijn de genomineerde franchiseformules:
Home Instead: genomineerd met het Home Instead Obligatieprogramma (HIO). Een op maat gemaakt financieringsprogramma voor startende franchisenemers, via een alternatieve financieringsvorm.
Oil & Vinegar: een vernieuwende herpositionering in samenwerking met de franchiseraad. Meer beleving in de winkels; proeven, zien, ruiken, horen en voelen.
De combinatiewinkel Coop, The Read Shop en D.I.O. Drogisterijen: een unieke samenwerking waarbij iedere formule in een andere branche actief is. En ze via een shop-in-shop concept met een breed assortiment inspelen op de veranderende retailmarkt.
Nominaties
De NFV leden konden andere leden en zichzelf aanmelden voor de NFV Franchise Innovatieprijs. Een vakjury toetst op basis van vooraf gestelde criteria en de innovatie moet betrekking hebben op nieuwe ideeën, goederen, diensten en/of processen. Uit alle aanmeldingen werden uiteindelijk 3 genomineerden vastgesteld. De NFV Franchise Innovatieprijs wordt mede mogelijk gemaakt door ING.
Uitreiking en bekendmaking
De genomineerden geven een filmpresentatie tijdens het Franchisediner op de NFV Jaardag donderdag 28 mei 2015. Het aanwezige publiek(= leden van de NFV) stemt op één van de genomineerden en degene met de meeste stemmen wordt de uiteindelijke winnaar voor 2015!
Deze website maakt gebruik van cookies om je een zo goed mogelijke gebruikerservaring te geven. Ga hiermee akkoord door op accepteren te klikken.
Hieronder kun je kiezen welke cookies je wel of niet wilt toestaan op deze site. Klik op "Opslaan" om je instellingen op te slaan.
Deze content wordt niet getoond door je cookie voorkeuren. Accepteer cookies om deze content te zien.