MAY
MAY
De combinatiewinkel was de uitblinker met hun innovatie. Zij zijn uit 3 genomineerden beloond met hun innovatieve samenwerking. De nieuwe combinatie is succesvol gebleken en versterkt de leefbaarheid in kleine kernen. Dit heeft hun onder andere tot winnaar van de NFV Franchise Innovatieprijs 2015 gemaakt.
Uitreiking en bekendmaking
De genomineerden gaven een filmpresentatie tijdens het Franchisediner op de NFV Jaardag donderdag 28 mei 2015. Het aanwezige publiek(= leden van de NFV) stemde op één van de genomineerden en de combinatiewinkel is met de meeste stemmen de winnaar voor 2015 geworden.
Nominaties
De NFV leden konden andere leden en zichzelf aanmelden voor de NFV Franchise Innovatieprijs. Een vakjury toetst hun op basis van vooraf gestelde criteria en de innovatie moet betrekking hebben op nieuwe ideeën, goederen, diensten en/of processen. Uit alle aanmeldingen werden uiteindelijk 3 genomineerden vastgesteld en dit jaar waren de genomineerden: Oil & Vinegar, Home Instead en de Combinatiewinkel: D.I.O., The Read Shop en Coop. De NFV Franchise Innovatieprijs wordt mede mogelijk gemaakt door ING.
Fotobijschrift (v.l.n.r.): Jos Jongstra, directeur D.I.O., John Uffing, manager franchise Coop, Jos Boot, algemeen directeur The Read Shop.
Deze website maakt gebruik van cookies om je een zo goed mogelijke gebruikerservaring te geven. Ga hiermee akkoord door op accepteren te klikken.
Hieronder kun je kiezen welke cookies je wel of niet wilt toestaan op deze site. Klik op "Opslaan" om je instellingen op te slaan.
Deze content wordt niet getoond door je cookie voorkeuren. Accepteer cookies om deze content te zien.