APR
APR
Zo zijn computing power, internet of things en big data nauw verbonden.
De mogelijkheden van technologische innovatie nemen toe. Tegelijkertijd stijgt echter ook de complexiteit. Maar wat is die impact en wat betekent dat voor het franchisemodel?
Zara maakt sinds 2014 gebruik van RFID tags aan kledingstukken en kan het op elk moment monitoren waar welk kledingstuk in welke maat zich bevindt. In feite koppelt het winkels en voorraden aan het Internet of Things. Hierdoor wordt zeer exacte informatie verkregen omtrent voorraden en verkopen.
Maar wat is die impact en wat betekent dat voor het franchisemodel? Lees het blog van Dirk Mulder ING Nederland en vind het antwoord op deze vraag.
Deze website maakt gebruik van cookies om je een zo goed mogelijke gebruikerservaring te geven. Ga hiermee akkoord door op accepteren te klikken.
Hieronder kun je kiezen welke cookies je wel of niet wilt toestaan op deze site. Klik op "Opslaan" om je instellingen op te slaan.
Deze content wordt niet getoond door je cookie voorkeuren. Accepteer cookies om deze content te zien.