Franchise organisatie voor onafhankelijke hotels in de 3, 4 en 5 sterren klassificatie.
BUFKES
Bufkes is een unieke formule met als basisassortiment warm- en koud belegde broodjes. In de Bufkes formule is het Bourgondische thema duidelijk herkenbaar. De inrichting en presentatie zijn traditioneel en ambachtelijk. Tegelijk straalt Bufkes gezelligheid uit en wordt er enkel gewerkt met eerlijke en verse producten.
Het uitgangspunt daarbij is een uitstekende prijs- kwaliteitverhouding.
CIJFERMEESTER
Een stevige full-serviceformule voor administratiekantoren. Maakt gebruik van een ijzersterke merknaam, kwalitatief hoogstaande trainingen, een netwerk van vakspecialisten en de nieuwste software. No nonsens en met resultaat.
COSMO HAIRSTYLING
Unieke formule met een eenduidig, herkenbaar gezicht. 75 salons. Formulebewaking en richting geven aan de toekomst via Mission Statement. Voortdurende toetsing van formulekenmerken: Aandacht, Betrouwbaarheid, Creativiteit en Duidelijkheid.
DE GOUDEN TON
Wijnkoperij De Gouden Ton staat synoniem voor specialisten met een passie voor wijn. Echte kwaliteitswinkels gekenmerkt door een eigen gezicht en identiteit. Goede service, persoonlijke aandacht en kennis van zaken zijn de belangrijkste pijlers bij Wijnkoperij De Gouden Ton. Uiteraard staat het assortiment centraal, bestaande uit hoogwaardige wijnen; puur, eerlijk en herkenbaar.
DE HYPOTHEEKSHOP
Onafhankelijk advies bij het afsluiten van hypotheken en verzekeringen in ruim 160 vestigingen.
Voor meer informatie zie onze website: www.hypotheekshop.nl.
Ook franchisenemer worden? Wij vertellen je graag meer daarover.
BRUNA
Bruna is een authentiek, oer-Nederlands merk met een ongekend hoge naamsbekendheid. Iedereen in Nederland is een potentiële klant van Bruna. Daar zijn onze winkels op ingericht; we willen dat iedereen zich prettig en welkom voelt in onze winkels. Maar ook ons assortiment is erop afgestemd; we willen vernieuwen en inspireren en zo het aantal loyale Bruna klanten jaarlijks verder vergroten.
Samenwerken met Bruna geeft je als ondernemer meer mogelijkheden. Alle Bruna’s zijn ingericht volgens een beproefde winkelformule, waarvan de producten, service en beleving zijn afgestemd op de lokale markt en de klant. Dit zorgt ervoor dat elke Bruna dezelfde sfeer ademt en een vertrouwd gevoel oproept bij jouw klanten. In de volle breedte van de bedrijfsvoering word je als franchisenemer altijd ondersteund. Zaken zoals inkoop, winkelautomatisering, logistiek, marketing en facturatie zijn allemaal geregeld.
CARRIERE UITZENDBUREAU
Ondernemen in jouw carrière
Carrière: voor ondernemers, door ondernemers. Wij groeien hard, iedere dag. Door onze gemotiveerde flexkrachten goed werk te bieden, interessante opdrachtgevers aan ons te binden en door met gepassioneerde franchisenemers samen te werken. Wij zijn niet zomaar één van de snelst groeiende uitzendbureaus. Heb jij het in je en spring jij op onze rijdende trein? Open jouw eigen franchisevestiging!
Bekijk snel onze website https://www.carriere.com voor meer informatie en maak kennis met drie van onze franchisenemers.
DA Drogisterijen
De DA-formule is al 80 jaar dé franchiseformule voor de zelfstandige drogisterij-ondernemer. Met meer dan 300 winkels zitten onze DA-ondernemers door heel Nederland. In dorpskernen, wijkwinkelcentra en in combinatie met apotheken of supermarkten. Om optimaal in te spelen op de lokale marktsituaties kennen we binnen DA een aantal winkeltypes. Want een kleine dorpskern vraagt om een andere winkel dan in een groot winkelcentrum. Ons bestaansrecht is krachtig, lokaal ondernemerschap. Samen met een inspirerend assortiment, passend advies en goede service maakt dat DA. DA- ondernemers worden ondersteund door accountmanagers. Zij adviseren en begeleiden de ondernemer en het winkelteam. Er wordt geadviseerd over ontwikkeling van marge, omzet, voorraadbeheer en het onderhouden van schappenplannen. Ook geeft de accountmanager regelmatig trainingen op de winkelvloer. Dit alles om de ondernemer te ondersteunen in een optimale bedrijfsvoering.
De DA-formule wordt landelijk ondersteund door een wekelijkse actiefolder, die bij 1,9 miljoen huishoudens tweewekelijks op de mat valt. Daarnaast geven we enkele keren per jaar themamagazines uit. Op de winkelvloer worden de folders en magazines uitgebreid ondersteund door reclamematerialen, zoals posters, schapkaarten en A4 kaarten. Ook online is DA te vinden. Op de website da.nl vindt de consument allerlei informatie en tips, maar ook alle DA-vestigingen en de actuele folder. En de webshop is een verlengstuk van de fysieke winkel. Ook is DA te vinden op vele sociale mediakanalen.