Agenda

Nieuw! NFV Seminar bij Google Nederland 14 september

Is uw organisatie E-commerce proof? 
Online verkopen zijn vandaag de dag niet meer weg te denken en daar komt bij dat de ontwikkelingen zeer snel gaan. Wat tegelijkertijd ook uitdagingen en kansen biedt! Om te slagen in de communicatie met klanten op zowel nationaal als lokaal niveau is het voor franchiseorganisaties van belang een digitale communicatiestrategie te ontwikkelingen en te integreren in het beleid.

Maar hoe pak je dit als organisatie aan?, hoe zorg je ervoor dat potentiele klanten jou als eerste vinden en hoe is dit te organiseren in de praktijk? Vragen waar we allemaal mee te maken hebben en waar Google bij uitstek een partij is die u hierover alles kan vertellen.

Op maandag 14 september a.s. organiseren wij dit seminar samen met Google en hiervoor nodigen wij u graag uit op het inspirerende hoofdkantoor van Google Nederland. Tijdens dit seminar ligt de nadruk op een digitale strategie met mogelijkheden voor de lokale franchisenemers.

Google werkt wereldwijd met verschillende franchiseorganisaties en zo hebben zij onlangs dit seminar ook in samenwerking met de Zweedse Franchisevereniging verzorgd. Zij waren zeer enthousiast over de inhoud, zo bleek uit hun reactie:

"Samen met Google hebben wij franchiseorganisaties kunnen helpen en zijn zij rendabeler dan ooit. Met de enorme hoeveelheid digitale hulpmiddelen die vandaag beschikbaar zijn gesteld is het vele malen makkelijker om campagnes te ontwikkelen die gericht zijn op specifieke regio's. Hiermee bieden wij de franchisenemer de kans om de lokale digitale initiatieven aan te passen aan hun specifieke behoeften".

Locatie
Google Nederland
Claude Debussylaan 34, 1082 MD Amsterdam.

Kosten
Het seminar is voor leden van de NFV gratis toegankelijk en voor niet-leden € 150,00 excl. btw. 

Aanmelden voor het semiar kan via het aanmeldformulier.

Programma

15.00 uur Ontvangst
15.30 – 15.45 uur Welkomstwoord Romana Engeman, Algemeen directeur NFV. Introductie Jaimie Mcintyre Google Nederland
15.45 – 16.30 uur                                 Presentatie van de trends en ontwikkelingen in de lokale advertising en consumentengedrag. En de relevantie voor franchise?
16.30 – 16.45 uur Case study lokale marketing: voorbeelden vanuit een aantal formules.
Succesfactoren voor franchise en hoe implementeer je dit in de praktijk?
16.45 – 17.30 uur Afsluiting en vragen
17.30 uur Borrel
14 Sep 2015

Actueel

Informatie over de Belgische wetgeving

De Belgische wet betreffende precontractuele informatieverplichtingen in commerciële samenwerkingsovereenkomsten opgenomen in Boek X van het...
17 apr 2024

Deze website maakt gebruik van cookies om je een zo goed mogelijke gebruikerservaring te geven. Ga hiermee akkoord door op accepteren te klikken.

Cookie Instellingen

Hieronder kun je kiezen welke cookies je wel of niet wilt toestaan op deze site. Klik op "Opslaan" om je instellingen op te slaan.

FunctioneelNoodzakelijke cookies: om naar behoren te kunnen surfen door de sites, maken we soms gebruik van cookies. Je pc onthoudt de indeling die je zelf gemaakt hebt of de screenname die je hebt opgegeven om een reactie te plaatsen. Voor deze cookies hoeven we geen toestemming te vragen.

AnalyticsNederlandse Franchise vereniging maakt gebruik van een systeem (Google Analytics) om te analyseren welke pagina’s het best worden bezocht, via welke browser mensen surfen (Internet Explorer, Chrome, Firefox, Safari, etc), via welke kanalen je onze website vindt etcetera. Op basis daarvan kunnen we de site en de prestaties verbeteren. Deze gegevens gebruiken we niet om te weten wie je bent, maar alleen om je bezoek aan onze site te analyseren.

Externe cookiesWij maken gebruik van inhoud van andere websites. Deze websites van derden plaatsen hun eigen cookies. Deze blokkeren we totdat je daar toestemming voor hebt gegeven.

Derde partij cookiesOp onze website zijn diensten van andere websites geïntegreerd. Als je gebruik maakt van een element van deze diensten, slaat deze partij ook cookies op.